Procedura reklamacji
- Zgłoszenia reklamacji należy składać najpóźniej do 7 dni od daty zakończenia szkolenia w Biurze Ośrodka Szkolenia Kierowców Auto-Lex B&J Nowak sp. z o.o. ul. Nowy Świat 19/1, 33-100 Tarnów. Zgłoszenie należy złożyć w formie pisemnej, elektronicznej na adres autolex@idsl.pl
- Reklamacji może podlegać: niewykonanie usługi szkoleniowej, częściowe wykonanie usługi szkoleniowej, niewykonanie usługi szkoleniowej z należytą starannością.
- Obowiązki leżące po stronie Ośrodka Szkolenia Kierowców Auto-Lex B&J Nowak sp. z o.o. podlegające reklamacji, określone są w regulaminie danego szkolenia lub w ,,Umowie szkoleniowej” zawieranej ze słuchaczem.
- Zgłoszenie musi zawierać: dane osoby szkolonej, szkolenie, którego dotyczy reklamacja, powód reklamacji, opis zagadnienia, którego dotyczy reklamacja.
- Zgłoszenie reklamacyjne wraz z dokumentami jest rozpatrywane pod kątem słuszności roszczeń gwarancyjnych, przez Kierownika Ośrodka Szkolenia Kierowców Auto-Lex B&J Nowak sp. z o.o.
- Rozpatrzenie reklamacji na podstawie zgromadzonych dokumentów następuje w ciągu 5 dni roboczych, od daty zgłoszenia. W przypadku, gdy zgłoszenie reklamacyjne jest niepełne i zawiera istotne braki utrudniające jego rozpatrzenie, termin 5 dniowy liczony jest od daty uzupełnienia dokumentacji przez zgłaszającego.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji, zgłaszający zostanie poinformowany w formie pisemnej. Informacja ta wysyłana jest w formie elektronicznej na podany adres e – mail, faksem lub pocztą, zgodnie z wyborem dokonanym przez zgłaszającego.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zakres szkolenia objęty reklamacją, powtarza się zgodnie z programem szkolenia, z dołożeniem najwyższej staranności, na koszt Ośrodka Szkolenia Kierowców Auto-Lex B&J Nowak sp. z o.o.
- Koszty nieuzasadnionego złożenia reklamacji usługi szkoleniowej pokrywa uczestnik szkolenia (zamawiający), składający reklamację.
- Po zakończeniu czynności reklamacyjnych sporządzana jest ,,Karta niezgodności i reklamacji”. Na dokumencie podpis składa zgłaszający reklamację oraz kierownik Ośrodka Szkolenia Kierowców Auto-Lex B&J Nowak sp. z o.o.